Τζέσικα Κίρσον: Είμαι ο Μαν
Το «Είμαι ο Μαν» είναι το τελευταίο ωριαίο σόου μιας από τις πιο αναγνωρισμένες κωμικούς της βιομηχανίας. Αυτό το χειμαρρώδες, πικάντικο και ωμό 60λεπτο περιλαμβάνει όλα όσα έκαναν το κοινό παγκοσμίως να ερωτευτεί την Κίρσον. Η Κίρσον βρίσκει το γέλιο παντού, από τα νέα της ερωτικά βοηθήματα ως τα κορίτσια του TikTok και μια επίσκεψη στο νοσοκομείο.