Atsuko Okatsuka: Father
Οι θαυμαστές την αποκαλούν «Μητέρα», αλλά η Ατσούκο είναι «Πατέρας» - επιτυχημένη επαγγελματικά, μα άσχετη όσον αφορά τα βασικά. Ένα διάλειμμα 7 ετών για μπουγάδα κι η διαπίστωση ότι οι άδειες γάμου προηγούνται της τελετής, είναι μερικές από τις ξεκαρδιστικές ανακαλύψεις που μοιράζεται στο νέο της σόου.