Δράση και περιπέτεια, Φαντασία
Σε μια μυθική εποχή, ένας έφηβος γίνεται καβαλάρης δράκου με τη βοήθεια ενός σοφού γέρου. Το αγόρι και ο νεοεκκολαφθείς δράκος του εκδικούνται για τη δολοφονία του θείου του αγοριού, σώζουν μια όμορφη πολεμίστρια, και συμμετέχουν στην αντίσταση ενάντια σε έναν τυραννικό βασιλιά.