Ο Πέρι ο Πλατύπους τα βάζει με έναν κακό πράκτορα ζώο της ΑΝΆΘΕΜΑ (Απαρτία Νταήδων Αλλά που Θυμάσαι Εύκολα το Μοχθηρό τους Ακρωνύμιο).