Φινέας και Φερμπ: Ο Πόλεμος των Άστρων
Ο Φινέας κι ο Φερμπ ζουν κοντά στον πλανήτη Τατουίν, όταν ο R2-D2 και τα σχέδια του Άστρου του Θανάτου πέφτουν κατά λάθος στον επιταχυντή τους. Με τη μοίρα του γαλαξία να βαραίνει τους ώμους τους, ξεκινούν ένα ταξίδι για να τα επιστρέψουν στη Συμμαχία των Επαναστατών.
Ο Φινέας κι ο Φερμπ ζουν μόνο σε ένα αγρόκτημα υγρασίας μακριά από τον Λουκ Σκαϊγουόκερ στον πλανήτη Τατουίν, όταν ο R2-D2 και τα σχέδια του Άστρου του Θανάτου πέφτουν κατά λάθος στον επιταχυντή. Με τη μοίρα του γαλαξία να βαραίνει τους ώμους τους, προσλαμβάνουν την πιλότο Ισαβέλα, την αντίπαλό του Χαν Σόλο, για να τους βοηθήσει να επιστρέψουν τα σχέδια στη Συμμαχία των Επαναστατών. Περιπλέκοντας τα πράγματα, η χαμηλόβαθμη στρατιώτης Κάντις σχεδιάζει να εξοντώσει τους Επαναστάτες και να τους κυνηγήσει σε όλο τον γαλαξία με την ελπίδα να ανακτήσει τα σχέδια του Άστρου του Θανάτου. Εντωμεταξύ, το διαγαλαξιακό χάος ξεσπά στο Άστρο του Θανάτου όταν ο Πέρι ο Επαναστάτης παγιδεύεται σε καρβονίτη ενώ προσπαθεί να εμποδίσει τον Ντάρθενσμιρτζ να χρησιμοποιήσει το νέο του "Σιθ-οποιητή". Το έπος παίρνει μια αναπάντεχη τροπή προς το χειρότερο όταν ο Φερμπ πιάνεται κατά λάθος στα πυρά του "Σιθ-οποιητή", μετατρέποντάς τον σε ολοκληρωμένο Σιθ και οδηγεί σε μια επική μάχη για πρώτη φορά μεταξύ των αδελφών.