One Track Mind
Μετά τον θάνατο της φίλης της, της Φλόρα, η σκίουρος Σοφία μπαίνει σε ένα τρένο. Αφήνει πίσω της μια μουντή, παρακμιακή πόλη, καθρέφτη της ψυχής της, με προορισμό την παραλία όπου πέρασαν μαζί μια ξεχωριστή μέρα.
Μετά τον θάνατο της φίλης της, της Φλόρα, η σκίουρος Σοφία ξεκινά ένα ταξίδι με τρένο. Αφήνει πίσω της μια μουντή, παρακμιακή πόλη που αντικατοπτρίζει το πένθος της και ταξιδεύει προς την παραλία όπου πέρασαν μαζί μια ξεχωριστή μέρα. Βυθισμένη στη θλίψη, η Σοφία είναι απρόσιτη. Στη διαδρομή, όμως, γνωρίζει τον Ρόμπιν και μαγεύεται από τα τοπία. Με τη βοήθειά του, βγαίνει από το καβούκι της και αρχίζει να διαχειρίζεται τη θλίψη της. Συνειδητοποιεί ότι δικαιούται να νιώσει ξανά χαρά, κρατώντας τη Φλώρα για πάντα στην καρδιά της. Φτάνοντας στον προορισμό της, η Σοφία ανακαλύπτει ότι δεν χρειάζεται να γυρίσει στην πόλη που την καταπίεζε. Θα μείνει εκεί που βρίσκει ξανά χαρά και ελπίδα.