Swing To The Moon
Στο δάσος, η μικρή αράχνη Τέμι προσπαθεί μάταια να πιάσει το φεγγάρι. Όταν βλέπει πυγολαμπίδες να πετούν ψηλά, γραπώνεται από μία, αλλά σύντομα αυτές ξανακατεβαίνουν. Απογοητευμένη, η Τέμι πέφτει στο έδαφος και χάνει το φεγγάρι από τα μάτια της. Την ξεγελούν οι οφθαλμαπάτες, μέχρι που ένα εκτυφλωτικό φως την ξαφνιάζει.
Στο δάσος, η μικρή αράχνη Τέμι προσπαθεί μάταια να πιάσει το φεγγάρι από τα κλαδιά, αλλά αποτυγχάνει. Όταν βλέπει πυγολαμπίδες να πετούν προς το φεγγάρι, γραπώνεται από μία. Δυστυχώς, οι πυγολαμπίδες επιστρέφουν στη γη, αφήνοντας την Τέμι απογοητευμένη. Πέφτει στο έδαφος, χάνει το φεγγάρι από τα μάτια της και την ξεγελούν οφθαλμαπάτες. Λυπημένη, ξαφνιάζεται από ένα εκτυφλωτικό φως: μια ανθρώπινη κατασκευή, ένα βάθρο όπου μοιάζει να κάθεται το φεγγάρι. Γεμάτη ελπίδα, η Τέμι ορμάει ολοταχώς και προσγειώνεται σε ένα άγνωστο περιβάλλον, όπου παραλίγο πολλές φορές να συνθλιβεί. Σκαρφαλώνει στην κατασκευή, αλλά στην κορυφή, το φεγγάρι είναι ακόμα πολύ μακριά. Ο άνεμος την παρασέρνει και πέφτει μέσα. Προσκρούει στο έδαφος και χάνει τις αισθήσεις της. Όταν ξυπνά, βρίσκεται σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας, αντικρίζοντας το φεγγάρι να γεμίζει ένα φινιστρίνι.