D23 Horizons: Disney Experiences Showcase
Ακολουθήστε τον Νιλ Πάτρικ Χάρις στο «D23: The Ultimate Disney Fan Event», καθώς μας ταξιδεύει στο μέλλον των Disney Experiences. Ακούστε απευθείας ερευνητές, δημιουργούς, αφηγητές, καλλιτέχνες και καινοτόμους να μοιράζονται το δημιουργικό όραμα που καθοδηγεί τα επόμενα έργα. Παράλληλα, απολαύστε κρυφές ματιές στα παρασκήνια, ειδικές παραστάσεις, συναρπαστικές ανακοινώσεις και εκπλήξεις.
Ακολουθήστε τον οικοδεσπότη Νιλ Πάτρικ Χάρις στο «D23: The Ultimate Disney Fan Event», καθώς μας ταξιδεύει στις ιστορίες που πλάθουν το μέλλον των Disney Experiences σε όλο τον κόσμο. Μετά τα φιλόδοξα έργα του 2024, αυτή η παρουσίαση αποκαλύπτει το δημιουργικό όραμα που καθοδηγεί τα επόμενα βήματα, απευθείας από τους δημιουργούς, τους αφηγητές και τους καλλιτέχνες που δίνουν ζωή σε αυτές τις εμπειρίες. Με έμπνευση από το Carousel of Progress, ο Χάρις παρουσιάζει ενδιαφέρουσες συζητήσεις, κρυφές ματιές στα παρασκήνια, μοναδικές παραστάσεις, συναρπαστικές ανακοινώσεις και μερικές υπέροχες εκπλήξεις.