Δημιουργώντας την Disneyland
Ζήστε τη συναρπαστική χρονιά που γέννησε το Πιο Ευτυχισμένο Μέρος στη Γη. Μέσα από σπάνιο αρχειακό υλικό και πρωτότυπες ηχογραφήσεις, η ταινία αποκαλύπτει την απίστευτη τέχνη, το πείσμα και την πίεση που χρειάστηκαν εκατοντάδες τεχνίτες για να κάνουν το αδύνατο όνειρο του Walt Disney πραγματικότητα, από την πρώτη σκαπάνη μέχρι την ημέρα των εγκαινίων.
Βασισμένο σε σπάνιο αρχειακό υλικό και ηχητικές καταγραφές, το ντοκιμαντέρ αποτυπώνει τη συναρπαστική χρονιά που μετέτρεψε ένα τολμηρό όνειρο σε αυτό που έγινε γνωστό ως "Το Πιο Ευτυχισμένο Μέρος στη Γη" και ένα από τα πιο αγαπημένα μας πολιτιστικά σύμβολα. Στην καρδιά της, η ταινία αφηγείται την ιστορία της αυτοπεποίθησης ενάντια στην αμφιβολία. Ο Walt Disney πίστευε στο αδύνατο, ενώ άλλοι έβλεπαν μόνο ρίσκο και σίγουρη αποτυχία. Ενάντια σε όλες τις προβλέψεις και τους επικριτές, ο Walt ρίσκαρε την περιουσία και τη φήμη του για να χτίσει ένα όνειρο.
Ο Walt συγκέντρωσε μια εκπληκτική ομάδα καλλιτεχνών, τεχνιτών και οραματιστών, που δούλευαν υπό πίεση χρόνου, ενωμένοι από έναν κοινό σκοπό. Με πείσμα, τόλμη και ακλόνητη αποφασιστικότητα, σήκωσαν τα μανίκια κι έπιασαν δουλειά. Ο κόπος και η φιλοδοξία τους μεταμόρφωσαν κάθε εκατοστό των 650 στρεμμάτων, άνοιξαν νέους δρόμους στη γη και στη φαντασία, και διαμόρφωσαν το DNA του σχεδιασμού των θεματικών πάρκων της Disney για τις επόμενες δεκαετίες.
Ο Walt έστειλε εικονολήπτες στην καρδιά του εγχειρήματος για να καταγράψουν τη διαδικασία καθώς εξελισσόταν. Μέσα από την εφευρετική τους ματιά, τους πειραματισμούς με time-lapse και την οξυδερκή παρατήρησή τους, αποτύπωσαν τη δημιουργία με τρόπο αυθεντικό, συναισθηματικό και συχνά απρόσμενα χαρούμενο. Από το καθάρισμα των πορτοκαλεώνων μέχρι τη χαοτική πανδαισία της Ημέρας των Εγκαινίων, το υλικό τους λειτουργεί ως μια χρονοκάψουλα που αποδεικνύει ότι όλα γίνονται — κάθε καρέ είναι μια απόδειξη σκληρής δουλειάς και σωματικού κόπου. Μόνο ένα μικρό μέρος αυτού του υλικού προβλήθηκε στην τηλεοπτική εκπομπή "Disneyland" της δεκατίας του 1950. Δεκάδες ώρες παρέμειναν αθέατες — μέχρι σήμερα.
Φτιαγμένο αποκλειστικά από αυτόν τον θησαυρό σπάνιου υλικού 16mm και συνδυασμένο με τις φωνές όσων ήταν εκεί, το ντοκιμαντέρ καταγράφει την εξαιρετική ανθρώπινη προσπάθεια πίσω από το πρώτο θεματικό πάρκο της Disney. Από τα θεμέλια μέχρι την πρώτη στιγμή που οι επισκέπτες περνούν τις πύλες, η ταινία προσφέρει ένα μοναδικό, καθηλωτικό παράθυρο στην αρχική εποχή του πάρκου — αναδεικνύοντας πού ξεκίνησε πραγματικά η μαγεία.