Το Χρώμα της Φιλίας
Η Μάχρι και η Πάιπερ ζουν σε δυο διαφορετικούς κόσμους. Όταν η Μάχρι πρέπει να μείνει ένα εξάμηνο στο σπίτι της Πάιπερ, τότε καταλαβαίνουν ότι οι πραγματικότητα είναι διαφορετική απο αυτό που περίμεναν. Και τα δυο κορίτσια καταλαβαίνουν ότι είχαν δημιουργήσει λάθος εικόνα στο μυαλό τους και μαθαίνουν το αληθινό νόημα της φιλίας.
Δύο κορίτσια απο διαφορετικούς κόσμους συναντιούνται και η ζωή τους αλλάζει. Η Μάχρι ζει στην Νότια Αφρική του απαρτχάιντ με την εύπορη οικογένειά της. Η Πάιπερ Ντέλουμ ζει στην Ουάσιγκτον και ο πατέρας της είναι μέλος του Κογκρέσου. Όταν η Μάχρι επιλέγεται για να περάσει ένα εξάμηνο στο σπίτι των Ντέλουμ, τα δύο κορίτσια καταλαβαίνουν ότι η γνωριμία τους δεν είναι αυτό που περίμεναν. Το κάθε κορίτσι θα πρέπει να αμφισβητήσει αυτά που πίστευε μέχρι τώρα και να μάθει το αληθινό νόημα της φιλίας.