Οι Λέξεις της Μέλοντι
Η Μέλοντι Μπρουκς, ένα εκτάκι με εγκεφαλική παράλυση, είναι πνευματώδης και πανέξυπνη, αλλά επειδή δεν μιλάει και χρησιμοποιεί αμαξίδιο, δεν έχει τις ίδιες ευκαιρίες με τους συμμαθητές της. Μια νέα εκπαιδευτικός αντιλαμβάνεται τις δυνατότητές της, κι η Μέλοντι αρχίζει να συμμετέχει στη συμβατική σχολική τάξη, δείχνοντας ότι αυτό που έχει να πει είναι πιο σημαντικό από το πώς το λέει.
Η Μέλοντι Μπρουκς, ένα εκτάκι με εγκεφαλική παράλυση, είναι πνευματώδης και πανέξυπνη, αλλά επειδή δεν μιλάει και χρησιμοποιεί αμαξίδιο, οι άλλοι την αντιμετωπίζουν με οίκτο και δυσφορία. Αν και οι γονείς της την υποστηρίζουν πολύ, η Μέλοντι λαχταρά ο κόσμος γύρω της να τη δει και να την ακούσει. Μια νέα εκπαιδευτικός αντιλαμβάνεται τις δυνατότητες της Μέλοντι και την ενθαρρύνει να συμμετάσχει στη συμβατική σχολική τάξη. Παρά τις πολλές αντιξοότητες, η Μέλοντι οδηγεί την ομάδα του σχολείου της σε νίκη στον διαγωνισμό ερωτήσεων. Στην πορεία, η Μέλοντι χρησιμοποιεί τη νέα της φωνή για να δώσει θάρρος στην οικογένειά της, στη διευθύντριά της, στους συμμαθητές της, σε μια εκκεντρική γειτόνισσα, ακόμα και στο χρυσόψαρο της οικογένειας.