Love at First Sight
Μια μέρα από τη ζωή του 70χρονου Άρθουρ, ο οποίος ερωτεύεται την όμορφη συγκάτοικό του, τη Ρουθ. Αυτή η φαινομενικά απλή ιστορία αγάπης εξελίσσεται παιχνιδιάρικα με αποκορύφωμα έναν υπέροχα γλυκόπικρο επίλογο.