Beinahe
Ο Όσκαρ παίρνει το μετρό κάθε μέρα. Μα ένα πρωί, μια λοξή ματιά αλλάζει τα πάντα. Καθώς εκείνος κι η Καταρίνα ανταλλάσουν αμήχανα βλέμματα τις επόμενες εβδομάδες, ο Όσκαρ μαζεύει κουράγιο για να την προσεγγίσει ερωτικά. Μετά από ένα ντροπιαστικό συμβάν, επιστρατεύει τις ανθοκομικές του δεξιότητες για να κάνει την κίνησή του.