Captain America: Θαυμαστός Καινούργιος Κόσμος
Μετά τη συνάντησή του με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των ΗΠΑ Ταντέους Ρος, ο Σαμ Γουίλσον βρίσκεται στη μέση ενός διεθνούς επεισοδίου. Πρέπει να ανακαλύψει την αιτία πίσω από μια μοχθηρή παγκόσμια συνωμοσία πριν ο πραγματικός ενορχηστρωτής της κάνει ολόκληρο τον κόσμο να τα χάσει.