11η Σεπτεμβρίου: Ενωμένοι 25 Χρόνια Μετά
Οι καταστροφικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου έχουν καταγραφεί εκτενώς. Η ιστορία, όμως, της επούλωσης που ακολούθησε παραμένει άγνωστη. Αυτό το νέο σπέσιαλ εξερευνά πώς ο αθλητισμός, η μουσική, το Μπρόντγουεϊ και η κωμωδία βοήθησαν τους Αμερικανούς να ξαναβρούν τη χαρά και να επουλώσουν τις πληγές τους μετά την τραγωδία.