Ο Τζακ Μπλακ είναι εντυπωσιακός σε αυτή την κωμική περιπέτεια που βασίζεται στην κλασική ιστορία ενός άντρα που ονομάζεται Γκιούλιβερ (Μπλακ) και γίνεται γίγαντας όταν ναυαγεί σε ένα φανταστικό νησί.
Ο Τζακ Μπλακ είναι εντυπωσιακός σε αυτή την κωμική περιπέτεια που βασίζεται στην κλασική ιστορία. Όταν ένα ναυάγιο προσγειώνει έναν υπάλληλο ταχυδρομείου που ονομάζεται Γκιούλιβερ (Μπλακ) στο φανταστικό νησί της Λιλιπούπολης, αυτός μεταμορφώνεται σε γίγαντα. Οι απίθανες ιστορίες και οι ηρωικές πράξεις του Γκιούλιβερ κερδίζουν τις καρδιές των μικροσκοπικών Λιλιπούτιων, αλλά όταν από απερισκεψία βάζει σε κίνδυνο τους νέους φίλους του, ο Γκιούλιβερ πρέπει να βρει έναν τρόπο να διορθώσει τα πράγματα.