Μια Νύχτα στο Μουσείο
Ο Μπεν Στίλερ υποδύεται τον νέο νυχτερινό φύλακα στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας που ανακαλύπτει ότι, όταν οι επισκέπτες πάνε σπίτι τους, η πραγματική περιπέτεια αρχίζει, καθώς τα εκθέματα του μουσείου ζωντανεύουν.