Τρέξε!
Ο νεαρός Αφροαμερικανός Κρις γνωρίζει την οικογένεια της λευκής κοπέλας του στο απομονωμένο σπίτι τους. Η υπερβολική τους ευγένεια μοιάζει με αμηχανία για τη σχέση του με την κόρη τους, αλλά σύντομα ο Κρις ανακαλύπτει ένα σκοτεινό μυστικό, πιο τρομακτικό από κάθε φαντασία.
Όταν ο Κρις (Ντάνιελ Καλούγια), ένας νεαρός Αφροαμερικανός, επισκέπτεται την έπαυλη της οικογένειας της λευκής κοπέλας του (Άλισον Γουίλιαμς), παγιδεύεται στον αληθινό, σκοτεινό λόγο πίσω από την πρόσκληση. Αρχικά, θεωρεί την υπερβολικά φιλόξενη συμπεριφορά τους μια αμήχανη προσπάθεια να αποδεχτούν τη σχέση της κόρης τους. Καθώς όμως το Σαββατοκύριακο κυλά, μια σειρά από όλο και πιο ανησυχητικές ανακαλύψεις τον οδηγούν σε μια αλήθεια που δεν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί.