Οι Πειρατές της Καραϊβικής: Στο Τέλος του Κόσμου
Ο καπετάνιος Τζακ Σπάροου, αυτός ο κατεργάρης πειρατής, παγιδεύεται στο σεντούκι του Ντέιβι Τζόουνς. Οι σύντροφοί του ξεκινούν μια απεγνωσμένη προσπάθεια να τον βρουν και να τον σώσουν. Ακολουθήστε τις τρελές θαλασσοδαρμένες περιπέτειές τους από την εξωτική Σιγκαπούρη στο Τέλος του Κόσμου κι ακόμη παραπέρα.
Ακριβώς τη στιγμή που τον χρειάζονται περισσότερο, ο καπετάνιος Τζακ Σπάροου (Τζόνι Ντεπ), αυτός ο πνευματώδης και πανούργος πειρατής, παγιδεύεται σε μια θάλασσα από άμμο στο σεντούκι του Ντέιβι Τζόουνς. Σε μια ολοένα και πιο ασταθή συμμαχία, ο Γουίλ Τέρνερ (Ορλάντο Μπλουμ), η Ελίζαμπεθ Σουάν (Κίρα Νάιτλι) και ο καπετάνιος Μπαρμπόσα (Τζέφρεϊ Ρας) ξεκινούν μια απεγνωσμένη αναζήτηση να τον βρουν και να τον σώσουν. Ο λόγος; Ο Τζακ είναι ο τελευταίος από τους εννέα πειρατές στο Συμβούλιο των Πειρατών που πρέπει να ενωθούν σε μια τελευταία προσπάθεια για τη διαφύλαξη της ανέμελης πειρατικής τους ζωής.