Οι τρεις σωματοφύλακες
Οι 3 Σωματοφύλακες καλούνται να προστατεύσουν τον βασιλιά της Γαλλίας ενάντια σε έναν σατανικό σύμβουλο και μια σαγηνευτική καλλονή. Έχουν να πολεμήσουν ενάντια στο χρόνο και σε μυριάδες εχθρούς.
Μία γεμάτη δράση ιστορία τριών πιστών σωματοφυλάκων (Τσάρλι Σιν, Κίφερ Σάδερλαντ, Όλιβερ Πλατ) οι οποίοι μαζί ένα τέταρτο νέο μέλος (Κρις Ο’Ντόνελ) καλούνται να προστατεύσουν τον βασιλιά της Γαλλίας. Οι τέσσερίς τους τα βάζουν με όλους και με όλα για να νικήσουν έναν σατανικό σύμβουλο του βασιλιά (Τιμ Κάρι) και μια σαγηνευτική καλλονή (Ρεμπέκα ντεΜορνέ) που συνωμοτούν για να τον ανατρέψουν. Οι τρεις ξιφομάχοι θα αντιμετωπίσουν κινδύνους και περιπέτειες σε κάθε σκηνή της ταινίας.