Keep
Ο Γκόρντον, πρώην φύλακας ενός φάρου που έγινε μουσείο, νιώθει μοναξιά και αναπολεί τον παλιό καλό καιρό. Όταν ο Μούσα, ένας Αφγανός πρόσφυγας, του χτυπάει την πόρτα, ο Γκόρντον βρίσκει επιτέλους την υποστήριξη που του έλειπε. Αλλά όταν ο Γκόρντον ανακαλύπτει τον αληθινό λόγο της επίσκεψης του Γκόρντον, ένα ηθικό δίλημμα θα τον αναγκάσει να αναθεωρήσει τις μακροχρόνιες πεποιθήσεις του.