Adam
Με τα παράθυρα ανοιχτά, ο Άνταμ ακούει τη μουσική της μητέρας του στην αυλή του Βερολίνου. Παρά τις διαφορές τους, αισθάνεται συνδεδεμένος μαζί της μέσω του μπάσου. Τώρα, αντιμέτωπος με την εγκεφαλική της βλάβη, ζει μόνος. Δημιουργεί το δικό του μονοπάτι, ερωτεύεται, αναζητά τον πατέρα του και τιμά την επιθυμία της μητέρας του για αξιοπρέπεια.