Οι Απόγονοι
Ο Ματ Κινγκ (Τζορτζ Κλούνεϊ) προσπαθεί να αποκαταστήσει τη σχέση του με τις δύο κόρες του μετά το ατύχημα με σκάφος της συζύγου του στο Γουαϊκίκι.
Βασισμένο σε μυθιστόρημα της Κάουι Χαρτ Χέμινγκς, στην ταινία πρωταγωνιστεί ο Τζορτζ Κλούνεϊ ως ένας αδιάφορος σύζυγος και πατέρας δύο κοριτσιών, που αναγκάζεται να αποκαταστήσει τις σχέσεις του με τις κόρες του μετά από το ατύχημα της συζύγου του έξω από το Γουαϊκίκι.