Πάρτι Γενεθλίων του Μίκυ
Η παρέα διοργανώνει ένα πάρτι έκπληξη για τον Μίκυ που εξελίσσεται σε ένα τζαμάρισμα με όλους να παίζουν μουσικά όργανα, ενώ ο Γκούφυ δυσκολεύεται να φτιάξει τούρτα.