Ο Πρίγκηπας και ο Φτωχός
Σε ένα μακρινό βασίλειο, δύο αγόρια με ολόιδια εμφάνιση συναντιούνται τυχαία και αποφασίζουν να αλλάξουν θέσεις: ένας φτωχός που ονομάζεται Μίκυ και ο διάδοχος του θρόνου. Μαζί πρέπει να καταλάβουν πώς θα σώσουν το βασίλειο από έναν κακό Αρχηγό που θέλει να καταλάβει τον θρόνο!
Ο Μίκυ Μάους αναλαμβάνει δύο από τους πιο απαιτητικούς και διασκεδαστικούς ρόλους της υποκριτικής του καριέρας: ένας χαϊδεμένος πρίγκιπας που λαχταρά να εξερευνήσει τον έξω κόσμο, αλλά και ένας αγρότης σωσίας του, που παλεύει να τα βγάλει πέρα. Όταν οι δύο τους θα αλλάξουν θέση, επικρατεί κωμική σύγχυση καθώς προσαρμόζονται ο καθένας στον νέο κόσμο του.