L'eroe
Ο Τζόρτζιο είναι ένας μέτριος ρεπόρτερ του οποίου η καριέρα δεν πάει πουθενά. Λίγο πριν απολυθεί, η απαγωγή του ανιψιού ενός επιχειρηματία του δίνει την ευκαιρία που χρειάζεται. Ρίχνεται στο ρεπορτάζ, ελπίζοντας ότι αυτή η υπόθεση θα τον κάνει επιτέλους ήρωα.