Till Judge Do Us Part
Τέσσερις χωρισμένοι φίλοι συσπειρώνονται γύρω από τον Μάσιμο, ο οποίος σκέφτεται την αυτοκτονία μετά το διαζύγιό του, όταν μια δικαστής τον αφήνει απένταρο. Ακριβώς όταν φαίνεται να καταφέρνουν να τον στηρίξουν, μια γοητευτική γειτόνισσα καταφθάνει με μια διόλου ευπρόσδεκτη έκπληξη, περιπλέκοντας τις προσπάθειές τους.