Stan by Me
Μια ιστορία ενηλικίωσης... στην τρίτη ηλικία, με πρωταγωνιστή τον γκρινιάρη Μέρβιν. Παρά την αισιοδοξία του Σταν, του εύθυμου γείτονά του, οι πόνοι του Μέρβιν δεν τον αφήνουν να απολαύσει καμία χαρά της ζωής.
Το "Stan by Me" είναι μια ιστορία ενηλικίωσης για την τρίτη ηλικία, με ήρωα τον γκρινιάρη Μέρβιν. Παρά τις συνεχείς παροτρύνσεις του Σταν, του εύθυμου γείτονά του, ο Μέρβιν αφήνει τους πόνους του να του στερούν κάθε χαρά. Αν και οι χαρακτήρες τους είναι η μέρα με τη νύχτα, και οι δύο παλεύουν με τα γηρατειά και τη μοναξιά. Σύντομα, όμως, ο Μέρβιν ανακαλύπτει ότι δεν εκφράζουν όλοι τα προβλήματά τους. Όλοι χρειάζονται βοήθεια και οι δυσκολίες ξεπερνιούνται καλύτερα με παρέα.