Retirement Plan
Στη δίνη της μέσης ηλικίας, με μηδέν ενέργεια και χίλιες δυο υποχρεώσεις, ο Ρέι ονειρεύεται όλα όσα θα κάνει στη σύνταξη, όταν επιτέλους θα έχει "χρόνο".