Στο "Doctor Strange in the Multiverse of Madness" των Marvel Studios, το MCU ξεκλειδώνει το πολυσύμπαν διευρύνοντας τα όριά του. Ταξιδέψτε στο άγνωστο με τον Δρ Στρέιντζ, ο οποίος διασχίζει τις μυστηριώδεις και επικίνδυνες εναλλακτικές πραγματικότητες του Πολυσύμπαντος για να αντιμετωπίσει έναν μυστηριώδη νέο αντίπαλο.