Πώς Γυρίστηκε το Doctor Strange in the Multiverse of Madness
Ο οραματιστής σκηνοθέτης Σαμ Ράιμι και οι ηθοποιοί της ταινίας αφηγούνται τις εμπειρίες τους ζωντανεύοντας την πιο σκοτεινή ιστορία της Marvel. Από τη δημιουργία κόσμων μέχρι τη δημιουργία συμπάντων, ακούστε από πρώτο χέρι τις αφηγήσεις των ηθοποιών και του συνεργείου για το πώς σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε κάθε μοναδικό και αληθοφανές σύμπαν. Ανακαλύψτε τα όλα αυτά και περισσότερα στο “ASSEMBLED: The Making of Doctor Strange in the Multiverse of Madness.”