Δραματικό, Ενηλικίωσης
Σε αυτό το δυνατό δράμα που βασίζεται σε μπεστ σέλερ μυθιστόρημα, όταν μια έφηβη γίνεται μάρτυρας του θανατηφόρου πυροβολισμού της παιδικής της φίλης, πρέπει να βρει το θάρρος να μιλήσει και να υπερασπιστεί το σωστό.
Βασισμένο σε μπεστ σέλερ μυθιστόρημα, το Το Μίσος που Δίνεις αφηγείται την ιστορία της Σταρ Κάρτερ, η οποία ζει σε δύο κόσμους: τη φτωχή, γειτονιά μαύρων όπου κατοικεί και το σχολείο προετοιμασίας λευκών που φοιτά. Αυτή η άβολη ισορροπία διαλύεται όταν γίνεται μάρτυρας του θανατηφόρου πυροβολισμού της παιδικής της φίλης από έναν αστυνομικό. Αντιμετωπίζοντας πιέσεις από όλες τις πλευρές, η Σταρ πρέπει να βρει τη φωνή της και να υπερασπιστεί το σωστό.