Υπηρέτριες
Μια ομάδα διαφορετικών γυναικών στον αμερικανικό Νότο του 1960 ενώνονται με ισχυρούς δεσμούς φιλίας λόγω ενός μυστικού συγγραφικού εγχειρήματος. Μια ιστορία για την αλλαγή, που θα σας εμπνεύσει.
Ένα από τα πλέον πολυσυζητημένα μυθιστορήματα των τελευταίων ετών και νούμερο ένα μπεστ-σέλερ των New York Times ζωντανεύει σε μια εμπνευσμένη ταινία εποχής, γεμάτη χιούμορ και συγκίνηση. Με τις εξαιρετικές ερμηνείες των Έμα Στόουν, Βαϊόλα Ντέιβις, Οκτάβια Σπένσερ και Μπράις Ντάλας Χάουαρντ, οι "Υπηρέτριες" δίνουν ένα μάθημα ζωής για το πώς δημιουργεί κανείς ευκαιρίες... Η 22χρονη Σκίτερ είναι αποφασισμένη να γίνει συγγραφέας, παρά τις αντιδράσεις της μητέρας της. Προχωρά, λοιπόν, σε μια σειρά συνεντεύξεων μαύρων γυναικών που αφιέρωσαν τη ζωή τους στη φροντίδα εύπορων λευκών οικογενειών, αναστατώνοντας έτσι ολόκληρη την κωμόπολη του Μισισιπή. Με τη βοήθεια δύο θαρραλέων υπηρετριών, η φιλόδοξη νεαρή αρχίζει να καταθέτει τις προσωπικές ιστορίες τους, βγάζοντας στη φόρα μυστικά και οδυνηρές αλήθειες, ενώ μεταξύ τους χτίζεται μια παράδοξη, αλλά και επικίνδυνη για τους τοπικούς θεσμούς, φιλία.