Δραματικό, Θρίλερ
Όταν ο Μάρκος κληρονομεί ένα σπίτι από τον πατέρα που δεν γνώρισε ποτέ, ανακαλύπτει κάτι περισσότερο από ένα ακίνητο. Η κληρονομιά τον ωθεί σε έναν κύκλο ανεπίλυτων οικογενειακών ζητημάτων και θαμμένων μυστικών, αναγκάζοντάς τον να αντιμετωπίσει ένα παρελθόν που δεν ήξερε ότι υπήρχε.