Enloquecidas
Η Μπλάνκα συναντά, ερωτεύεται με πάθος και χάνει τον άντρα των ονείρων της μέσα σε μόλις μία εβδομάδα. Μήνες αργότερα, ανακαλύπτει τυχαία με τη θεία της το πορτρέτο του και μαθαίνει πως είναι νεκρός εδώ και χρόνια! Η ξεκαρδιστική τους έρευνα για το μυστηριώδες παρελθόν του οδηγεί σε μια εντελώς αναπάντεχη τροπή των γεγονότων.