Earth Protectors
Η περιβαλλοντική καλλιτέχνιδα Αν ντε Καρμπούτσια ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο για να καταγράψει την καταστροφική επίδραση της ανθρωπότητας στον πλανήτη. Από τους ωκεανούς πλαστικού έως την εξαφάνιση ειδών, το έργο της αποτυπώνει την πραγματικότητα και απευθύνει έκκληση για αλλαγή.