Sucking Diesel
Μετά από μια αποτυχημένη ένοπλη ληστεία, μια καυστική ιδιοκτήτρια βενζινάδικου πρέπει να αποφασίσει αν θα προστατέψει τον αργόστροφο υπάλληλό της ή θα τον παραδώσει στον πιο επικίνδυνο άντρα του Μπόλιμπεγκ. Δίνοντας μια ιρλανδική πινελιά σε κλασικές ταινίες όπως το «Fargo» των αδερφών Κοέν και το «The Nice Guys» του Σέιν Μπλακ, το «Sucking Diesel» είναι μια έντονη αστυνομική κωμωδία μικρού μήκους, γυρισμένη εξ ολοκλήρου σε ένα βενζινάδικο της ιρλανδικής επαρχίας.