Moth
Μετά τον τραγικό θάνατο της κόρης του από έναν ασυνείδητο οδηγό, ο Κίαραν επιστρέφει στο ταξί του για μια νυχτερινή βάρδια. Η νύχτα του παίρνει μια ξαφνική τροπή, όταν βλέπει τον νεαρό που ευθύνεται για τον θάνατό της και τον ακολουθεί. Ο Κίαραν σύντομα έρχεται αντιμέτωπος με το δίλημμα της εκδίκησης, ενώ παλεύει να διαχειριστεί το αβάσταχτο πένθος του.