Ένα νεαρό ζευγάρι βιώνει όλο το φάσμα των συναισθημάτων, από τη θλίψη και την απώλεια έως την απόλυτη χαρά, καθώς ξεκινά έναν αιθέριο «κοσμικό χορό ζωής».