Iwájú: Η Πόλη του Αύριο
Αυτή η πρωτότυπη σειρά κινουμένων στοιχείων διαδραματίζεται στο Λάγκος, στη Νιγηρία του μέλλοντος, και παρουσιάζει μια ιστορία ενηλικίωσης της Τόλα, ενός κοριτσιού που ζει στο νησί των "πλουσίων" και του Κολέ, του κολλητού της φίλου που του αρέσει η τεχνολογία. Οι δυο τους θα ανακαλύψουν τα μυστικά και τους κινδύνους που κρύβουν οι δύο κόσμοι τους. Η σειρά “Iwájú: Η Πόλη του Αύριο” είναι μία εξαιρετική συνεργασία μεταξύ της Disney και της Kugali, μιας παναφρικανικής εταιρείας ψυχαγωγίας.
Για πρώτη φορά, τα Walt Disney Animation Studios συνεργάζονται με την Kugali, μια παναφρικανική εταιρεία ψυχαγωγίας με βιβλία κόμικ, για τη δημιουργία μιας πρωτότυπης σειράς κινουμένων σχεδίων που διαδραματίζεται στο Λάγκος, στη Νιγηρία του μέλλοντος. Σ'αυτή τη συναρπαστική ιστορία ενηλικίωσης γνωρίζουμε την Τόλα, ένα νεαρό κορίτσι που ζει στο νησί των "πλουσίων" και τον κολλητό φίλο της, τον Κολέ, έναν αυτοδίδακτο εξπέρ στην τεχνολογία. Μαζί θα ανακαλύψουν τα μυστικά και τους κινδύνους που κρύβουν οι δύο διαφορετικοί κόσμοι τους. Οι παραγωγοί της Kugali, οι Olufikayo Ziki Adeola, Hamid Ibrahim και Toluwalakin Olowofoyeku οδηγούν τους θεατές σ'ένα μοναδικό ταξίδι στον κόσμο του "Iwájú: Η Πόλη του Αύριο", γεμάτο με εξαιρετικά οπτικά στοιχεία και τεχνολογικά επιτεύγματα εμπνευσμένα από το πνεύμα του Λάγκος.
Η Τόλα, ένα εύπορο κορίτσι από το Λάγκος, παίρνει ένα δώρο γενεθλίων από τον μπαμπά της.
Η Τόλα και ο Κολέ μαθαίνουν διάφορα για τη ζωή τους ενώ ο Μποντέ σχεδιάζει την επόμενη απαγωγή.
Η Τόλα περνάει τέλεια στην αγορά με τον Κολέ. Ο Μποντέ τον πιέζει να πάρει μια φρικτή απόφαση.
Ο Τούντε κάνει το παν για να σώσει την κόρη του, ενώ ο Κολέ προσπαθεί να προστατεύσει τη μαμά του.
Ο Κολέ ανακαλύπτει την αλήθεια για την Οτίν και με τον Τούντε προσπαθεί να σώσει την Τόλα.
Ο Μποντέ και η ομάδα του πάνε στο σπίτι του Τούντε και της Τόλα αλλά υποτιμά τις ικανότητές της.