Ο Μίκυ Σώζει τα Χριστούγεννα
Όταν εξαιτίας του παιχνιδιού του Πλούτο ο Άγιος Βασίλης τρακάρει το έλκηθρό του και χάνει όλα τα δώρα, ο Μίκυ και οι φίλοι του πρέπει να πάνε στον Βόρειο Πόλο για να σώσουν τα Χριστούγεννα.
Ο Μίκυ Μάους θέλει να γιορτάσει τα τέλεια Χριστούγεννα με τους φίλους του σε μια ζεστή, χιονοσκέπαστη καλύβα στο δάσος. Ωστόσο, ο Μίκυ απορροφάται τόσο πολύ από τη διακόσμηση που πετάει χωρίς να το σκεφτεί το αγαπημένο παιχνίδι του Πλούτο. Αυτό κάνει τον Πλούτο να προκαλέσει κατά λάθος τη σύγκρουση του έλκηθρου του Άγιου Βασίλη και την απώλεια όλων των δώρων για τα παιδιά του Χοτ Ντογκ Χιλς. Ο χρόνος πιέζει μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων και έτσι ο Μίκυ, ο Πλούτο και οι φίλοι τους πρέπει να πάνε στον Βόρειο Πόλο για να σώσουν τα Χριστούγεννα και να μάθουν το αληθινό νόημα των γιορτινών ημερών.