Soul of a Nation Presents: Screen Queens Rising
Ερευνούμε το πώς οι μαύρες γυναίκες ηθοποιοί, μια παραγνωρισμένη και υποτιμημένη ομάδα στο Χόλιγουντ για καιρό, τα τελευταία χρόνια ανεβαίνουν στην κορυφή της αμερικανικής ψυχαγωγίας και κουλτούρας. Το αφιέρωμα εξετάζει γιατί οι μαύρες ηθοποιοί ασκούν όλο και μεγαλύτερη επιρροή και στιγμές και ρόλους, που "άνοιξαν" τον δρόμο για αυτές σήμερα.