Ο FDR (Κρις Πάιν) και ο Τακ (Τομ Χάρντι) είναι δύο κατάσκοποι των οποίων η στενή φιλία δοκιμάζεται όταν και οι δύο ερωτεύονται την ίδια γυναίκα (Ρις Γουίδερσπουν) σε αυτήν τη γεμάτη δράση κωμωδία.
Οι πιο θανατηφόροι πράκτορες της CIA στον κόσμο είναι αχώριστοι συνεργάτες και καλύτεροι φίλοι μέχρι να ερωτευτούν την ίδια γυναίκα. Έχοντας βοηθήσει κάποτε να ανατραπούν ολόκληρα εχθρικά έθνη, τώρα χρησιμοποιούν τις ασύγκριτες δεξιότητές τους και μια ατέλειωτη σειρά εργαλείων υψηλής τεχνολογίας ενάντια στον μεγαλύτερο εχθρό τους, ο ένας τον άλλον.