Ραντεβού για Παντρεμένους
Ένα συνηθισμένο ραντεβού ενός ζευγαριού από τα προάστια εξελίσσεται σε κάτι παραπάνω όταν μια λανθασμένη ταυτοποίηση τους παρασύρει σε μια ασταμάτητη περιπέτεια.
Όταν ένας άντρας και η σύζυγός του κοντά στα τριάντα προσπαθούν να ξανανάψουν τη φλόγα της σχέσης τους με ένα ραντεβού, μπλέκονται σε μια τρελή περιπέτεια με έναν έμπορο ναρκωτικών, και ο κίνδυνος τους θυμίζει πόσο αγαπιούνται.