Star Wars: Η Επίθεση των Κλώνων (Επεισόδιο II)
Όταν ανατίθεται στον μαθητευόμενο Τζεντάι Άνακιν Σκαϊγουόκερ να προστατεύσει τη Γερουσιαστή Πάντμε Αμιντάλα, ανακαλύπτει τον έρωτά του για αυτήν αλλά και την πιο σκοτεινή του πλευρά. Ο Όμπι-Ουάν Κενόμπι αποκαλύπτει την ύπαρξη ενός μυστικού στρατού κλώνων, ενώ ο γαλαξίας βαδίζει προς τον πόλεμο.
Δείτε τους σπόρους της μεταμόρφωσης του Άνακιν Σκαϊγουόκερ να ριζώνουν στο «Star Wars: Η Επίθεση των Κλώνων (Επεισόδιο II)». Δέκα χρόνια μετά την εισβολή στον Ναμπού, ένας εμφύλιος πόλεμος είναι έτοιμος να ξεσπάσει στον γαλαξία. Υπό την ηγεσία ενός πρώην Τζεντάι που ονομάζεται Κόμης Ντούκου, χιλιάδες ηλιακά συστήματα απειλούν να αποσχιστούν από τη Γαλαξιακή Δημοκρατία. Μετά από μια δολοφονική απόπειρα κατά της Γερουσιαστή και πρώην βασίλισσας του Ναμπού, Πάντμε Αμιντάλα, ανατίθεται στον εικοσάχρονο μαθητευόμενο Τζεντάι, Άνακιν Σκαϊγουόκερ, να την προστατεύσει. Στη διάρκεια της αποστολής του, ο Άνακιν ανακαλύπτει τον έρωτά του για την Πάντμε αλλά και τη δική του σκοτεινή πλευρά. Σύντομα ο Άνακιν, η Πάντμε και ο Όμπι-Ουάν Κενόμπι θα βρεθούν στην καρδιά του κινήματος των Αποσχιστών και στην έναρξη του Πολέμου των Κλώνων. Περιέχονται εικόνες προϊόντων καπνού.