Pearl Diver
Τρία ζευγάρια απομακρύνονται. Ένας σκαντζόχοιρος ερωτεύεται ένα μπαλόνι, μα δυσκολεύεται να συνεχίσει τη ρουτίνα περιποίησής του. Ο πάγος σπάει ανάμεσα σε ένα ζευγάρι Αρκτικής-Ανταρκτικής. Και δύο αφελή στρείδια λαχταρούν να γνωριστούν.