Kuap
Ένας γυρίνος δεν καταφέρνει να εξελιχθεί σε βάτραχο κι οι υπόλοιποι τον αφήνουν πίσω. Μα έχει πάρα πολλά να ζήσει σ' αυτήν τη μικρή λιμνούλα, και η άνοιξη πλησιάζει.