It's a Mad World
Στη σκληρή ρωμαϊκή γειτονιά Τορ Μπέλα Μόνακα, ο Μάουρο, συντετριμμένος από έναν πρόσφατο χωρισμό, βρίσκεται στα πρόθυρα μιας βαθιάς ανακάλυψης. Πρόκειται να αντιμετωπίσει το ερώτημα αν το κακό είναι έμφυτο χαρακτηριστικό ή κάτι στο οποίο μετατρέπονται οι άνθρωποι, εν μέσω των ποικίλων προκλήσεων του περιβάλλοντός τους.