Ποιος Παγίδεψε τον Ρότζερ Ράμπιτ
Όταν ο ιδιοκτήτης της Σχεδιούπολης βρίσκεται δολοφονημένος, όλα ενοχοποιούν τον σούπερ σταρ των κινουμένων σχεδίων Ρότζερ Ράμπιτ. Χωρίς να ξέρει πού αλλού να στραφεί, και έχοντας στο κατόπι του τον απαίσιο, διψασμένο για εξουσία δικαστή Ντουμ, ο Ρότζερ παρακαλεί τον ντετέκτιβ Έντι Βάλιαντ που μισεί τα καρτούν να βρει τον πραγματικό κακοποιό. Αλλά τα πράγματα περιπλέκονται καθώς ο Έντι αποκαλύπτει το ένα σκάνδαλο μετά το άλλο και συνειδητοποιεί ότι διακυβεύεται η ίδια η ύπαρξη της Σχεδιούπολης!
Στο Χόλιγουντ του 1947, ο Έντι Βάλιαντ (Μπομπ Χόσκινς), ένας ντετέκτιβ, προσλαμβάνεται για να βρει αποδείξεις ότι ο Μάρβιν Άκμι, μεγιστάνας εργοστασίου φαρσών και ιδιοκτήτης της Σχεδιούπολης, τσιλιμπουρδίζει με τη μοιραία Τζέσικα Ράμπιτ, σύζυγο του σούπερ σταρ των Μαρούν Καρτούν, Ρότζερ Ράμπιτ. Αλλά όταν ο Άκμι βρίσκεται δολοφονημένος, όλοι κατηγορούν τον Ρότζερ και ο απαίσιος, διψασμένος για εξουσία δικαστής Ντουμ (Κρίστοφερ Λόιντ) προσπαθεί να φέρει τον Ρότζερ ενώπιον της δικαιοσύνης. Ο Ρότζερ ικετεύει τον Βάλιαντ που μισεί τα καρτούν να βρει τον πραγματικό κακοποιό και τα πράγματα περιπλέκονται όταν ο Έντι αποκαλύπτει το ένα σκάνδαλο μετά το άλλο, συνειδητοποιώντας ότι διακυβεύεται η ίδια η ύπαρξη της Σχεδιούπολης. Το «Ποιος Παγίδεψε τον Ρότζερ Ράμπιτ», με τον πρωτοποριακό συνδυασμό ζωντανής δράσης και χαρακτήρων κινουμένων σχεδίων, είναι εξωφρενικά διασκεδαστικό.