Κωδικός: Πιπίλα
Ένας πολύ σκληρός οϋκάς του Πολεμικού Ναυτικού δέχεται να φροντίσει την οικογένεια ενός επιστήμονα, αλλά ανακαλύπτει ότι από τις πάνες μέχρι την ώρα της απαγόρευσης κυκλοφορίας, αυτή είναι η πιο δύσκολη αποστολή του μέχρι τώρα.
Ο υποπλοίαρχος Σέιν Γουλφ (Βιν Ντίζελ) είναι ένας σκληροτράχηλος οϋκάς του Πολεμικού Ναυτικού ο οποίος έχει επιβλέψει στρατιωτικές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Τώρα η απόλυτη δοκιμασία έρχεται όταν του ανατίθεται να προστατεύσει το εσωτερικό μέτωπο... δηλαδή ένα σπίτι με πέντε παιδιά εκτός ελέγχου. Αλλά ακόμα και όταν ανταλλάσσει τον εξοπλισμό της μάχης για πάνες και χυμούς, δεν είναι απλώς μια δουλειά φύλαξης παιδιών - είναι μια περιπέτεια.